Long time no see

Jaha då var de snart julimånad igen. Å det känns som höst, kallt kallt brrrr....! Har inte skrivit på hur länge som helst men nu är de allt dags=)

Studenten var otrolig. Kommer ihåg när jag  gick på mellis o tänkte att Guuuud va skönt o  få ta studenten o slippa gå til skolan. Studenten i all ära, men jag fattade nog inte att de faktiskt börjar ett liv då man måste ha koll på sin ekonomi, hitta ett bra jobb, med mera...alltså inte bara va hemma o leva loppan;)
Trots detta finns de ju inget bättre än att man faktiskt slipper o gå upp varje morgon o pallra sig i väg till skolan. Inga prov o inga läxor:D Härligt värre är va de är!!!

Trist bara att man inte träffar alla så ofta längre bara...kommer sakna alla måndamornar i favvis, då vi diskuterar helgens händelser, o alla resterande dagar i veckan då vi planerat nästa helg! Alla gg vi sprungit över vägen till Lidl o storshoppat! jaaa mycket är de som inte kommer va sig likt. Jobbigt men samtidigt så spännande.

Ojojoj, förresten blev fruktansvärt lycklig häromdagen då ett stort paket väntade på mig i köket:D Jag hade fått 2biljetter till hellström o uggla!!!! Grymt kul, i paketet ingick ett tält ochett trianga-kök samt biltur till o från detta. Alman var inte sen att snappa åt sig den ena biljetten så i utbyte mot den så står hon för de trevliga alkoholhaltiga dryckerna som vi tänkt inta;) hihihi kommer bli toppen!!!!

Midsommar var ett spännande kapitel i mitt liv..hehe... Ja o mutti tog brune Sigurd till Fbg o beachhouse för att kalasa en smula, o Oj va trevligt deblev:D Dock skäms jag en aning... Råkade träffa på ett litet bara som brukar hålla till på fritidsgården..där jag då vikarierar ibland...pinsamt pinsamt, full o dann som man va menmen, alla blir vi väl lite på kanelen ibland;) Lill killen klandrar mignog inte för att jag ville ha lite roligt:D haha..

Nix nu får de va nog för den här gången!

Tjipp o hej!


Kommentarer
Postat av: mallan

heeerligt att du äntligen uppdaterar ;).. haha jaa sigurd va de ja, glömde av namnet men tur att du kom ihåg de! :)

2008-06-25 @ 21:43:45
URL: http://malinsandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0