Goa gubbar :)

Jaha..då va de måndag igen. Min kropp envisas med att vara förkyld ständigt nuförtiden, blir så less va...! Men inte har jag vart lat för de:D ängnat hela dagen åt rapportskrivning inför projekarbetet....inte så roligt men vad har man för val?:S Har dessutom drabbats av extrem längtan till sol o värme..kollar på bilder från i somras o då blir man ju liksom bara ännu sjukare ju:P

Helgen som vart passerade inte direkt tyst förbi, partyprinsessorna drog till gbg i jakt på goa gubbar o öl:D haha vi hittade dem allt!:D o vi fick allt öl så de räckte blev dock inget över;) men vi mådde prima:) Träffade en kille som drack öl med sugrör o ja va inte sen o påminna honom att han hade en väldans tur där, för har man inte de så måste man ju strippa;) men de hade han gärna kunnat göra sa han:P så gbg kommer helt klart besökas fler ggr;)

Åh, har fått tag i en så bra låt, skall lära mig den. To be with you med Mr Big:D har också fått ett nytt favvoband, kolla in Velvet revolver o rocka järnet:D

Killi killi maggropen, nu stänger jag dagboken:P


Kommentarer
Postat av: MLi

Susiiiii, kom tillbaka till skolan nu!!! Krya på dig gumman. Pusspuss

2008-04-08 @ 13:13:04
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0