Svenskeh pierrr äaerr dih läckrrrässteh

Tjingeling!
Precis kommit hem från salongen, vart o tämjt rufset så att säga:D Gah..snart påsk! börjar få panik för både de ena o de andra, projektarbetet, balen, studenten, resor, o vad i hel'''ete gör jag efter gymnasiet egentligen??!!! a, asså...ska man bli en sån där telefonförsäljare eller kanske slå sig in på damsugarförsäljningsyrket, skolkurator, majabajarengörare? Hm...tål o tänkas på...

Näe..! Igår träffade jag en gammal väninna som jag egentligen inte pratat med på typ 5 år( vi umgick cirkus minst 5dagar i veckan i 8 år) , o asså tänk om de blir så med mina älskade tjejkompisar som betyder SÅ SÅ SÅ mycket för mig, tänkt om man liksom bara slutar umgås pga att skolan tar slut? huhuhuhuhu.... Nä de får inte hända.
Så Töserna. Malin, Malin, Emelie, Elin, Kristin, Sara- Remember my darlings- TU 3 För ever <3 Ni ska ju bli mina tärnor allihop! om man nu blir gift ngn gång o så då vill säga...förstås...;)    

Idag tänker jag inte utsätta mig för banarne bjarnes tighta bralls så, jag får väl bli en skolkisch idag! weiii:P
 

Dagens visdomsord- Carpe diem*

Puss o kram o nyp i stjärten;)

Kommentarer
Postat av: Malin

du ska lätt vara min tärna med!!.. Om man då som sagt kommer dit ngn dag;).. Love you!

2008-03-18 @ 16:07:38
URL: http://malinsandramaria.blogg.se
Postat av: MLi

På mitt bröllop ska jag ha 6 tärnor, och ni vet vilka!! Älskar er girls! Blidde håret bra eller? Puss

2008-03-18 @ 20:44:35
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0