Hellre en jaroslav i näsan än en bjarne i brallan:P

OMG! Prag. Längesen man va med om en sån kalasgrej!
Mi myself o alla fina flickorna (+ Peter= The one and lonely) for till tjeckien förra veckan:) Fatta att en halv liter öl kostar bara 12spänn?! Ibland till o med mindre:D hhihi fatta att man trivdes som fisken i vattnet liksom;)
Vi träffade på massa nya trevliga pojkar också, den finastev ar ju ändå sötis på vårt stammis ställe- Åhhh...! Urgullig! Fast dansken var faktiskt inte helt fel han heller:P hehe jaaaa, jag vet vad du tycker mli!! men ändå:P

Vi har har länge anset mina tjejor  o jag( el. iafjag o mli...vi är ju faktiskt twins:P) att de roligaste som finns är ju o flörta!!! O, prag-pojkarna var inte av den svåra sorten! De slutade med att vi jaaa haha,hade Förjävligt roligt rent ut sagt på dansgolvet;) hihi...^^

Skall definitivt dra till prag ngn mer gång!!!

Öl, snyggingar o party! kan de bli bättre???:D


Keep on rocking;)


Chau

XO XO


Kommentarer
Postat av: MLi

Vi ägde Prag! Haha. Twins forever, du o jag ;)

2008-03-13 @ 17:46:03
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0