Hå hå jaja...

Puh..städat hela rummet. Pang på röbetan så va ja igång med både damvippan o damsugarn o damtrasan, jaa allt som börjar på dam-....men tjohej va bra de blev! Kan man vistas där lite mer!
Var på IKEA igår så jag har köpt så grymt fina ljus o masa annat onödigt som jag egentligen ine borde köpt men men ...hade väl känts ännu värre om jag kommit hem med bara en klädborste liksom!

Börjar klia i shotarmen nu alltså, o dansskorna bara längtar efter att få sitta på fötterna...ÅHHH måste ut i helgen.!
Har dock börjat fundera en aning över hur ofta jag har vart ute de senaste året..kommit fram till att de är i stort sett varje helg! Inte konstigt att min ekonomi inte är vad den borde vara:$ meehhn what the fuckk! Man lever bara en gång. 
Men asså kim o alma har ni bildat pakt mot mig eller vad är detta?! Alkis, pyttsan heller, bara för attjag har ett litet sug efter flaskan ibland:P fniss....

Å tjejer har ju inte gått en vecka sen jag träffa er men de är snart kris, ..saknar er hur mycket som helst ju! än en gång hur ska detta gå efter studenten egentligen?! uuu....
Snacka med piggelinius om en ny kåtkväll:P haha var ju inte helt fel;) haha:)

Nähäpp! Nu får man ju ta o göra ngt vettigt.

Säger som han i hajk, (han är väl söt?:P tihiii) TJIPP O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0