Gahhh:D

Igår hade jag grymt kul.:D:D:D haha helt crazy... Mli var på G så vi went out for some clubbing:P Asså massa folk man visste vilka dem var o va de hette o så men inte känner så där personligen liksom:) Men va roligt..  tycker dock väldigt synd om den stackarn som sjöng i början av kvällen, haha guuud killen fick väl kanke varken rosor eller trosor på sig direkt, haja va jag menar va?:P hehe...

I morn blir de öl-öl-öl-öl-öl-öl-öl-öl-öl.....har vart så sugen hur länge som helst på de asså.!!! Malleballe, du är på eller?;) haha muttti med kanske;) hihi..om de ärstaropramen eller gambrinos iaf:D 
 
Å just nu är jag helt pirrig här va hände liksom?! ja ojojoj:D GAHHHH.. ¨

En sista liten tanke till min lilla bitch. Alma- Du är så grymt söt tjejen!

Nä du Björn, we will meet again.! 29 gäller de!!!

Ey, over and out.

PSTABP=Puss o Smisk- Till- Alla-Busiga-Porrisar


Kommentarer
Postat av: malleballe

vart skulle vi varit i går i tisdags???? halla vi alla skulle ju träffas aja vi får la gåå på utgång i helgen...pöss malleballan

2008-03-26 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0