Hungrig

Nu börjar de bli kris. Är så hungrig. Det har till och med gått så långt att jag surfat på både arla och recept.nu i försök att bli mätt med blotta ögat...men de funkade inget vidare...blev ju värre såklart. Huhuhu...Men!
Har bestämt mig för att göra en STOR moussaka när jag kommer hem. Börjar längta så extremt till Kreta igen.. får såna där attacker ibland. Den här har hållt i sig. I förrgår va jag, sarita o molinachiii på en grekisk restaurang. Å va trevligt vi hade:D och igår i min ensamhet gjorde jag meze. 4 st rätter, vitlöksbröd, grekisk sallad, chorta, patatas ooooo....

Nä nu får ja skärpa mig. Har ju bestämt att de ska bli lite ordning med kondis o vikt o sånt o då kan man ju inte äta massa mat i tid o otid. Nix. Blir promenaser o selleristjälkar i fortsättningen;:D hehe....
  Även mutti tycker att jag skall ta tag i mitt liv. Hon har tänkt att göra en heroisk insats till detta genom att skicka sms. Tex- 30 armhävningar med klapp. - 1h promenad, 5km springtur, 100 hopp med rep.

Funderar vad som händer ikväll? hm.. ja ngt trevligt skall väl hittas på iaf!

Schtüssen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0