...?

Varför är de aldrig ngn som berättat för mig att de är så djävulskt svårt att få ett jobb?? Har skickat säkert trettio ansökningar och har endast fått svar från 1. Ja, o de är ett visserligen helt okej jobb,. kan säkert bli skitkul..men flytta...o bo helt fucking jättesjälv utan att känna en enda liten människa. Ja, vi får väl se... får väl göra de för pengarna....
O pengar de är jag ju liksom i stort behov av... Fast kom billigt undan med kretaresan ändå:D OOO de ska bli så härligt!! Sol, bad o drinkar åh vad livet kan bli underbart för två veckor!

Men om jag nu inte tar de här jobbet, tänk om jag inte får några fler erbjudanden? ska jag ligga hemma o kolla på ordjakten o äta nudlar? ppphh. shit, kommer bli fet.

grrrrr....


Kommentarer
Postat av: Maria

Sussi då... hoppas du har det bra gumman, ni kommer få det bra i Grekland!

Ni får sola å bada åt mig mä ;)

Pussar

2008-08-18 @ 22:31:37
URL: http://www.spotcollection.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0